Murat Başaran Full Albümleri [4 Albüm]


Azıcık Ucundan

Azıcık Ucundan
Başı Belalı Yar
Deli Ettin
Dert Değil
Eyvah
Geceyi Başıma Bela Ettin
Kız Bana Değermi
Nazlı Yarim
Seni Üzerler
Zaman Geçer
Murat Basaran - Azicik Ucundan

Hadi Sende Kudur

Allah Allah
Ayakta Giderim
Belam
Bir Öpücük Kesmez
Hadi Sende Kudur
Pisman Etme
Sanadır yar
Seni üzerler
Vay Deli Gönlüm
Yetti Gari
Yok Canimin Içi
Yoksun Artık
Murat Basaran - Hadi Sende Kudur (Bir Opucuk Kesmez) 2002


Sana Ölürüm

Benim adım serseri
Değer bilmezlere
Geç bunları yalan
Gülümse anne
Nankör versiyon 2
Nankör
Öcü
Sana ölürüm
Sarmaş dolaş
Tebrik ederim
Murat Basaran - Sana ölürüm (2005)


Canın Sağolsun

Canın Sağulsun
Kader Bu
Yıkılsın Meyhaneler
Yine O Zalime Düştüm
Beddua
Vicdansız
Mağrur
Kararım Karar
Sevgi Dilenir Oldum
Canın Sağolsun [ 2. Versiyon ]
Kader Bu [ 2. Versiyon ]
Murat Basaran Canin Sagolsun

0 yorum:

Yorum Gönder