Yedi Yaşam - Seven Pounds - TR Dublaj

Yedi Yaşam - Seven Pounds - TR Dublaj

Yedi Yaşam - Seven Pounds - 2008 - TR Dublaj
Tür : Dram
Gösterim Tarihi : 13 Mart 2009
Yönetmen : Gabriele Muccino
Senaryo : Grant Nieporte
Yapım : 2008, ABD , 123 dk.
Oyuncular
WillSmith (Ben Thomas) , Woody Harrelson ( Ezra Turner) , Michael Ealy(Ben in Kardeşi) , Barry Pepper ( Dan) , Elpidia Carrillo (ConnieTepos) , Rosario Dawson (Emily Posa)
İzleyiciyi avucuna alan birgizem ve şaşırtıcı bir aşk öyküsü sunan Seven Pounds/Yedi Yaşam hayatve ölüm, pişmanlık ve bağışlama, yabancılar ve dostluk, aşk ve kefaretüzerine kışkırtıcı sorular soruyor ve insanların kaderlerini şaşırtıcıbiçimde birbirine bağlayan şeyleri takip ediyor.
Her şey yediisimden oluşan bir listeyle başlıyor: Ben Thomas, Holly Apelgren,Connie Tepos, George Ristuccia, Nicholas Adams, Ezra Turner ve EmilyPosa. Tek ortak noktaları, her birinin bir dönüm noktasına ulaşmış veumutsuz derecede –maddi, manevi ya da tıbbi—yardıma muhtaç olmalarıdır.
Hiçbiri,Ben’in kefaret planını uygulamak için her birini teker tekerseçtiğinden haberdar değildir. Ama hayat dolu bir kalp hastası olanEmily Rosa (Rosario Dawson), Ben’in olanaksız sandığı bir şey yaparakplanın gidişatını değiştirir: Yakınlaştığı Ben’in dünyaya bakışını altüst eder.

0 yorum:

Yorum Gönder