DESTERE FULL İZLE

H'leri söyleyemediği için adları 'H' ile başlayan (Hamza, Hamdi gibi) insanları işkenceden geçirerek öldüren Trakyalı bir seri katilin maceraları anlatılıyor. Seri katilin kendine kurban seçtiği Hayrettin ve Hayati adlı aynı köyde yaşayan iki Trakyalı çiftçidir. Bir gün kendilerini tanımadıkları bir köy evinin bodrumunda bulurlar ve katilin sesiyle banttan dinledikleri "Oyun üüle oynanmaz, büüyle oynanır" oyununun tam ortasına düşerler.

SineMaxTr Eğer Donma ws OLuyorsa TıLAyıp İzLeyebiLirsiniz :)



Full izle
















18 yorum:

Anonymous dedi ki...

komedi ama çok küfür ediyor

Anonymous dedi ki...

ee sonunda kurtuluyolarmıki dandik yapmışlar sonunu

Anonymous dedi ki...

sonrada diyolarki "türkün yapacaqı iş bu kadar olur" ama artık iice hak vermeye basladım.. kaç kisi var orda yasıcaklarmı oleceklermi belli deil :S

adsız dedi ki...

hiç begenmedim. bu filmin trakyalılarla tek alakası giyinmeleri ve h harfleri...bunlar cingeneler gibi knusuyorlar...ayrıca film de cok basit ve sacma..igrenç ötesi...hiç de komik degil küfretmekten ve sacmalamaktan baska birsey yapmıyrlar.....

Anonymous dedi ki...

Yine de güzel sahneleri var dı bence çokta kötü değil

Anonymous dedi ki...

Bece çok kötü bir filim

Anonymous dedi ki...

iğrençç yha neyinn ne olduqu belli deqil testerenin taklidini yapcaklar diyee filminn gerçeqinee saygısızlıkkkk

Anonymous dedi ki...

La ne bılıyosuınuz 2.sını yapacaklarsa :S

Anonymous dedi ki...

güzel aslında

Anonymous dedi ki...

valla çok kötü

Anonymous dedi ki...

çok kotü bir film miş ta ben bu filimin

Anonymous dedi ki...

bişeye benzememiş

Anonymous dedi ki...

çok güzel çok begendim

Anonymous dedi ki...

bune yaa ne oldugu bellı bıle degıl yazık buna ayrılan butceye

Anonymous dedi ki...

ya türk filimlerinin çoğu böle özenti..ama bu fena değil bence tek kusuru sonu çok kötü bitiyo gerçekten bakın ben üniversite öğrencisiyim ben bile daha güzel bağlardım sonunu.o konuda çok yetersiz ama ne olursa olsun burda bi emek war bu siteye ekleyende filmi çekende... o yüzden teşekkürler 2kisinede...

Anonymous dedi ki...

bok gibi olmuş komik bile deyil

Anonymous dedi ki...

yav çok iğrenç :( bok gibi böle filmleri izleyince kusmam geliyo

Anonymous dedi ki...

allah belanızı nasıl gösterio lan bu

Yorum Gönder