Kenan Doğulu | The King Of Turkish Pop



CD 1

Yazmışsa Bozmak Olmaz
Tak Etti Canıma
Yaparım Bilirsin
Aşk Oyunu
Çatlasın Tüm Düşmanlar
Jazz Yapma
Bugünüm Sensiz Geçti
Benimle Kal
Vurgunum Sana
Belli Mi Olur
Tek Kürekçim (Remix)
Tek Kürekçim (Playback)

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

CD 2

Sımsıkı Sıkı Sıkı (CD Versiyon)
Kurşun Adres Sormaz Ki
Can Bebeğim
Bir Kereden Hiç Birşey Olmaz
Sen Çağır Yeter
Kaşık Kaşık
Isyan Bu Haykırış
Hayat Bu Ya
Şarkılarım Sana Doğru
Şeytana Şatmışım Kalbimi
Aşk Oyunu (Remix)
Yaparım Blirsin (Remix)
Sımsıkı Sıkı Sıkı
Aşk Oyunu (Playback)

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

CD 3


Ben Güzelden Anlarım
Ben Senin Herşeyinim
Kıyamam
Tenhalarda Yakalanma
Niyetini Boz da Gel
Tükendim Ben
Kitabını Yazdım Senin
Kaç Kere Ağladım
Papatya
Bi Yanak Ver (Remix)
Ben Senin Herşeyinim (CD Sound Mix Ekstra)
Tükendim Ben (CD Sound Mix Ekstra)

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

CD 4

Kime Ne
Ex Aşkım
Pamuk
Tutamıyorum Zamanı
Ağlayamam
Gül
Ellerimde Çiçekler
Elveda Meyhaneci
Eksik Hayatlar
Kalmam Kiracı
Susma

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

0 yorum:

Yorum Gönder