Nadide Sultan Full Albümleri [5 Albüm]


Nadide Sultan Aşktan Ölsem [2000]

Aliskanlik Yaparim
Asktan Olsem
Yanlis Yapma
Baktımki Unutmusum
Sensizim
Sevmeyen Utansin
Ask Ask Ask
Taht Kurmussun Kalbime
Gidecekmisin
Seytan Diyorki Kalbimsin
Kac Yil Gecti Aradan
Sevme Artik
Bilmiyorum Kimin Oglu
Nadide Sultan - Aşktan Ölsem


Nadide Sultan Dene Bakalım [2004]

Bu Yaz Eglenelim
Dene Bakalim
Enstrumantal
Halime Kizi Fasulye
Ihanetin Bedeli
Ruzgar Soyluyor
Sen Ben Misin
Sen Sectin
Seni Ben Ellerin
Son Sozler
Uyamadim
Nadide Sultan - Dene Bakalım


Nadide Sultan Tutuldum

Beyaz Atlım
Can Kurban
Cariye
Dur Dinle
Gitme
Gurbet
Konyalım
Oh Be
Tutuldum
Illa Ki
Üzül
Nadide Sultan - Tutuldum


Nadide SuLtan Vuslata Beş Kala [1997]

Ah Denizler
Aman Aman Dur Biraz
Ben Olaydim
Bir Kara Sevda
Bittimi Yar
Gel Yanalim
Korkuyorum Sevmekten
Sende Gonlum Var
Sevdim Allah Biliyor
Vuslat'a Bes Kala
Nadide Sultan - Vuslata Beş Kala

Nadide Sultan Tek Kişilik [2007]

Üç Dilek
Tek Kişilik
Hoşcakal
Portakal
Kara Liste
Ağla Ağla
Tüm Dertlerin İnadına
Atla Gel İstanbula
Şaştın Mı Şaşkın
Öksüz Aşk
Kalbimin Altın Anahtarı

Nadide Sultan - Tek Kişilik (2007)

0 yorum:

Yorum Gönder