Pınar Aylin Full Albümleri



Ben Bahara Hazırım 1995

Aşkımla Oynama
Ben Bahara Hazırım
Boş Yere
Deliler Gibi
Kara Yangınım
Karar Ver
Körkütük
Sen De
Söyle Ne Yaptım
Ya Sen Gidip De
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting


Güneşten 1997

Adam Olaydın
Ağladın Mı
Arama
Bilmiyorsun
Hasret
Nankör
Of Çeksem
Tamam Tamam
Yalvaramam
İlk Defa
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting


Ay Işığında 1998

Bekletme
Birileri Gelse De
Ay Işığında
Dokun Bana
Yasaksa
Hiç Mi Bende Şans Yok
Taze Gelin
Geçmiş Zaman
Küfelik
Yalvaramam
Don't Make Me Wait
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting


Çöl Fırtınası 2000

Çöl Fırtınası
Dön Bak
Yüzde Yüz Aşk
Alıştın Mı
Ayrıldığımıza
Unutma
Aşk
Toca
Son Verdim
Gel
Erkek Gibi
Dön Bak [Remix]
Çöl Fırtınası [Zaza Mix]
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting


No. 5 2005

Sebebini Sorma
Yalan
Neler Vermezdim
İmkansıza
Kandırma
Günahsa Günah
Büklüm Büklüm
Yine Sonbahar
Cesaretin Yok
Bozdum Yeminimi
Günahsa Günah [Remix]
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting


Aslolan Ben 2007

Çanta (Sahte)
Yine Mi
Aslolan Ben
Ask Demek
Yolcu Yolunda Gerek
Ask Kilici
Can Da Canan Da
Aslolan Ben (2. Version)
Kimsin Sen
Yine Sonbahar
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

0 yorum:

Yorum Gönder