Video İndirme İzleme Yardım-Mp3leri İndirme Dinleme Yardım

(Bunların Hepsi Mp3 İndirmek İçinde Geçerlidir)

Video İndirme İzleme Yardım

Videoları Nasıl İndiririm?

resimlerin altında geccevideo.org indir yazan yerlere tıkladığınız zaman karşınıza rapid linkleri gelir,rapid linklerine tıklayıp indirin

Rapidden Nasıl İndirme Yapılır?

Premium hesabınız yoksa Free User yazan kısma tıklayın,saniyelerin bitmesini bekleyin,download yazan yere tıklayıp indirin

Videoları İndirdim Nasıl İzlerim?

videoları indirdikten sonra bilgisayarınızda yüklü olan bi player (oynatıcı) ile videoyu açın

Videoları Açtım Ama İzleyemiyorum?

videoları açabilmeniz için öncelikle gerekli codeclerin yüklü olması lazım

şayet herhangi bi codec paketi yüklü değilse

cole 2k veya k-lite codec paketlerini yükleyiniz.

aşağıdaki linklerden dilediğiniz bi codec paketini yükleyiniz

tavsiye edilen cole2k

http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Mega_Codec_Pack.htm

http://www.cole2k.net/?download=CP-A32

not:codec video oynatmaz,player işlevi yoktur,videoların açılması için gerekli araçtır

Bazı Videolar Ters Görünüyor?

videolar ters görünüyosa kurulu tüm codecleri kaldırın cole2k kurun veya k-lite

Bazı Videolar Şifre İstiyor?

şifre isteyen bütün videoların şifresi:www.gecce.org

şifreli ve rarlı videoları açabilmeniz için winrar programı da yüklü olması gerek

Şifre Girdim Ama Olmadı?

1-şifreyi doğru girdiğinizden emin olun,

şifre isteyen videoların şifresi:www.gecce.org

2-video eksik inmiş olabilir,videonun boyutuna bakın,eksik indiyse tekrar indirin

3-klavyede caps lock tuşu açık kalmış olabilir

4-şifreyi copy paste (kopyala yapıştır) yapmadan elle yazmayı deneyin

0 yorum:

Yorum Gönder